Онлайн книжарница

събота, 13 август 2011 г.

Буря от ада - Джим Бътчър


Лично за мен Джим Бътчър е най-добрият майстор на жанра "градско фентъзи". По-велик е даже от Сергей Лукяненко. Учуди ме фактът, че докато всички "Патрул"-и са публикувани на хартия и в Мрежата, до момента не можех да открия нито една книга от поредицата "Досиетата на Дрезден" нито като книга, нито в Интернет. Най-после попаднах на любителски превод на "Буря от ада" - книга първа от сериите за Хари Дрезден.
Можете да я прочетете на тази връзка:
http://chitanka.info/text/20804/3#textstart
Накрая искам да добавя, че според мен екранизирането на "Досиетата на Дрезден" е доста по-сполучливо от Дневен и Нощен патрул.

share button

2 коментара:

Новини каза...

Страхотна публикация. Продължавай в същия дух!

Анонимен каза...

И двамата автори са ми любими, и според мен екранизациите и на Патрулите, и на Досиетата са сполучливи, но по различен начин... радвам се, че има продължение на Патрулите и очаквам третата книга от Досиетата с ...контролирано търпение :)