Онлайн книжарница

вторник, 21 октомври 2014 г.

ТЪПОТИЯ И ЗЛОБА

Как мислите, възможно ли е човек да е толкова глупав и прост, че тъпотията и злобата да са му вродени?
Не разговарям с нея от 4 години и въпреки това всеки ден ми прави по нещо лошо. Защо? Дали очаква, че търпението ми ще свърши и ще тръгна да я търся за да и отмъстя?
Или мисли, че по този начин не се натрупва омраза?
Сигурен съм, че спирането на всякакъв контакт за 4 години ще убеди и най-простата жена, че не желаеш да се срещаш с нея.
Ако искаш престани да ми се бъркаш в живота. Не говоря с теб. Няма да говоря с теб. С всяко лошо нещо, което ми правиш те намразвам все повече.
Ако спреш веднага, след време може и да ти продумам. Но ако искаш да продължиш с гадостите си просто си пусни песента, която е добавена по-долу.

Няма коментари: