Онлайн книжарница

понеделник, 28 ноември 2016 г.

Ревю на "Духовни решения" от Дийпак Чопра


Според мен е добре да се четат книги за позитивно мислене. Дори и да не променят живота ви светкавично, те ви помагат да приемате по-спокойно нещата. А Промяната рано или късно ще дойде.
"Духовни решения" на Дийпак Чопра е по-скоро приложна психология, но в нея има и малко езотерика. Авторът е доста интелектуален, пише на висок стил. Възприемането и прилагането на неговите практически съвети зависи индивидиуално от всеки читател.
В началото на книгата Чопра ни разяснява що е то свито, разширено и чисто съзнание. Това са понятия свързани с разрешаването на различни кризи и проблеми. Но също така с извисяването на Аз-а, бихте могли да направите ежедневието си доста по-приятно, весело и богато.
Казано обобщено и накратко с думите на друг известен човек - културист, актьор и бивш губернатор:
"Всичко е в главата ти."
Арнолд Шварценегер
При Чопра, разбира се, нещата са много по-мащабни. Дийпак е лекар и учител. И като такъв ни дава много примери за калейдоскопични мисли и реакции при отделните хора. Лично на мен доста ми допаднаха следните негови думи:
"Всички ние виждаме света през очила с различен цвят и ако обърквате гледката с реалността, това просто означава, че очилата ви изглеждат напълно прозрачни."
Книгата на Дийпак ни помага да надхвърлим ограничените си представи, да съчетаем думите"духовно" и "решение" и да се опитаме да изградим успешен подход към всяко препятствие или начинание.
И при този автор, както и при Луис Хей е казано, че е добре понякога да си повтаряме: "Аз съм в пълна безопасност във Вселената".
Лично аз съм привърженик на позитивното мислене. Харесва ми за първи път в живота си да сготвя спагети по китайски или пък внезапно да замина за държава, в която никога досега не съм ходил.
Интересни са мислите на автора относно решенията, спъващи пътя към успеха. Ако човек се освободи от ограничените перспективи, страхът от провал и импулсивните действия е много вероятно да постигне щастие.
В книгата има и много добри съвети за създаването на пълна и емоционална връзка.
Впрочем Чопра получава писма с молби за помощ или с въпроси на читатели от цял свят.
Беше ми интересно да прочета как една дама конкретно пита - Бог мъж ли е или жена?
Има също така и въпроси за живота след смъртта, може ли негативното мислене да причини рак, как да поддържаме любопитството си всеки ден и на още много други теми. На всички тези питания авторът отговаря с огромна ерудиция и с концепции, съгласно неговия позитивен мироглед.

Купете "Духовни решения" от Дийпак Чопра тук:
http://www.bard.bg/book/?id=2096



Няма коментари: